سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بندر دیلم

ثمره انقلاب اسلامی، زنده کردن کرامت انسانی مردم ایران بود

امام جمعه بندر دیلم در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، زنده کردن کرامت و عزتمندی مردم ایران را مهم‌ترین ثمره و حاصل انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۹۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

ثمره انقلاب اسلامی، زنده کردن کرامت انسانی مردم ایران بود

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، سخنران این مراسم در ادامه اظهار کرد:  دلیل دشمنی مستکبران و جنایتکاران دنیا با نظام اسلامی و انقلاب، ایستادگی و مقاومت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزهای قدرت های زورگو و ستمگر در دنیاست.

حجت السلام‌ اسدی گفت: یکی از دلایل سقوط رژیم پهلوی ایجاد فاصله طبقاتی و بی عدالتی و فاصله گرفتن خاندان پهلوی با مردم بود و همین عامل باعث تنفر و انزجار ملت ایران نسبت به حکومت پهلوی در آن زمان گردید.

وی وابستگی رژیم پهلوی به قدرت های ظالم و فاسد را یکی از علل سقوط حکومت پهلوی دانست و گفت: خدمات و رابطه جمهوری اسلامی با مردم قابل قیاس با حکومت منحوس پهلوی نمی باشد و در نظام اسلامی اقشار مختلف مردم به راحتی از مسئولین، مدیران و حتی حکومت و دولت بصورت آزادنه و بدون هیچ واهمه و ترسی انتقاد میکنند و همه اینها از برکات نظام و انقلاب اسلامی است که ما باید قدردان آن باشیم‌.

امام جمعه دیلم از دیگر کینه توزی ها و دشمنی های مستکبرین و در راس آن آمریکای جنایتکار با ملت بزرگ ایران را تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و عقاید مردم و نسل جوان و نوجوان ما عنوان کرد و گفت: هر چند دشمنان ما در همه زمینه ها از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... تمام تلاش و کوشش خود را میکنند که ما را تسلیم کنند اما با اراده پولادینی که در مردم و مسئولین کشور ما وجود دارد به فضل الهی این توطئه های آنها بی نتیجه و خنثی خواهد شد‌.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار