مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

  وفاداری ملت ایران در تاریخ هیچ پیامبری تکرار نشد

 

وفاداری ملت ایران در تاریخ هیچ پیامبری تکرار نشد
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: ملت ایران در طول تاریخ انبیا و اولیا بی نظیر بوده است و در تاریخ هیچ پیامبری تکرار نشد و ۴۵سال است که پیوندشان با امام و آرمان های انقلاب مستحکم تر می شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

قزوین_ حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ضمن گرامی داشت دهه فجر با اشاره به مردمی بودن انقلاب گفت: مردم ایران برترین ملت تاریخ هستند که در تاریخ هیچ پیامبری تکرار نشدند، قوم بنی اسراییل را ببینید وقتی خدا از آسمان برایشان غذا می فرستاد باز هم بهانه گیر بودند و در کمتر از ۴۰ روز انقلاب حضرت موسی(ع) دچار انحراف سامری شد اما مردم ایران ۴۵ سال با تمام تهدیدها، جنگ، تحریم و بمباران سنگین جنگ هیبریدی و رسانه پای اسلام و انقلاب ایستادند.

وی تصریح کرد:مردم اگر گله مندی دارند در حوزه معیشت، اقتصاد و نابرابری در جامعه است که کاملا انتقاد آنها درست است. پختگی ملت ایران و ارتقا بینش سیاسی آنها در دنیا بی نظیر است و حتی حضرت امیر(ع) و امام حسن(ع) از داشتن ملتی بصیر در تراز مردم ایران بی بهره بودند این امر با رهبری امامین انقلاب شکل گرفته و مردم در تراز سیاستمداران قدرت تحلیل وقایع داخلی و خارجی را دارند.

یوسفی افزود: انقلاب اسلامی به دنبال حل مشکلات مردم است و خطای برخی از مسئولان را با کسانی که جهاد صادقانه دارند تفکیک می کنند که در راهپیمایی ۴۵سال انقلاب و سایر عرصه ها دلدادگی خویش را به انقلاب اعلام کردند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: مردم شریف ایران حق را معیار و شاخص قرار می دهند و فرد را معیار حق قرار نمی دهند، بلوغ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مردم باعث شده است با هوشمندی, مدیران ناکارآمد را از دایره مسئولیت خارج کنند. خصوصیات هر جامعه ریزش ها و رویش ها در مسیر پیشرفت و تکامل است. انقلاب اسلامی به مانند دریا می ماند که با ناپاکی هیچ سنخیتی ندارد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان تشریح کرد: در ۴۵سال گذشته شرایط جامعه متحول شده است و با رشد سیاسی، بینش و بصیرت مردم ارتقا یافته است و در جهت منافع ملی و حفظ اسلام و ایران تاثیر گذاری خویش را به دنیا نشان دادند. امروز پرقدرت تر از گذشته و با دانش و آگاهی بهتر بر اصول انقلاب تاکید داریم و به سوی حل معضلات و مشکلات در حوزه های مختلف گام بر می داریم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار