خبرهای داغ:
صبح امروز مردم ولایت مدار شهرستان کارون همزمان با سراسر کشور یوم الله ۲۲ بهمن را با حضور شکوهمند خود جشن گرفتند و برگ دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را برای خود ورق زدند.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، این راهپیمایی از میدان الغدیر شروع و تا میدان هادی آباد کوت عبدالله ادامه داشت
از صحنه های بارز و قابل توجه در مراسم راهپیمایی امروز شهرستان کارون حضور گسترده و پرشور کودکان به همراه والدین خود، جوانان، جانبازان، ورزشکاران و خانواده های معزز شهدا که جلوه خاصی را به این مراسم بخشیده است.

مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «راه امام شهدا زنده است - نهضت ما همیشه پاینده است»، بار دیگر شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در حاشیه این مراسم گفت: مردم شهیدپرور و انقلابی کارون، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌اند تا نشان دهند همانگونه که 45 سال پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، از این پس نیز با قدم‌هایی استوار ادامه مسیر را طی می‌کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری افزود: ملت ایران با سختی و تقدیم هزاران شهید به استقلال و عزت مثال زدنی دست پیدا کرده و علیرغم تمامی مشکلات، این دستاوردها را با هیچ امتیازی معامله نخواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها