خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم حامیان اصلی نیازمندان هستند و تاکنون با کمک ۸۵ میلیارد ریالی در حل مشکلاتشان سهیم بوده اند.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۱۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ابراهیم حاجیوند شصتی مسئول قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک گفت: امروز چهارمین سال تاسیس این موسسه خیریه است و ۲ هزار و ۱۰۰ نیازمند تحت پوشش این مرکز هستند که با کمک و حمایت مردم نیکوکار تاکنون توانسته ایم مشکلات بسیاری از نیازمندان را برطرف کنیم.

او افزود: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی طی این ۴ سال به مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی ۸۵ میلیارد ریال بوده است که متناسب با نیاز مددجویان این جهت کمک‌های بهداشت و درمان، عمرانی، اشتغال، جهیزیه، لوازم التحریر، بسته‌های غذایی، تدریس رایگان ۱۵۰ دانش آموز و. استفاده شده است.

مسئول مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان وام کارگشایی جهت رفع مشکلات به نیازمندان داده شده است.

حاجیوند شصتی با بیان اینکه الگوی موسسه ما در کمک به فقرا امامی است که در نماز انگشترش را به فقیری داد که از او درخواست کمک کرده بود، می‌گوید: این بخشندگی امام علی (ع) یعنی اینکه حتی نماز هم مانع کمک به فقرا نیست، امروزه فاصله طبقاتی از مهم‌ترین مشکلاتی است که هر انسان حق بینی را می‌آزارد و باید نگاه ویژه‌ای به این معضل داشته باشیم.

مسئول مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه احسان سبب زیادی نعمت می‌شود، گفت: همت خیران و نیکوکاران موجب شده بتوانیم طی این سال‌ها اندکی از مشکلات مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این مرکز را برطرف کنیم، اما کافی نبوده و شرایط اقتصادی می‌طلبد فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از گذشته مورد توجه همگان قرار گیرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها