فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

سپاه جان پناه و سپربلای مردم است

سپاه جان پناه و سپربلای مردم است
سرهنگ اصلی بیگی گفت:افتخار سپاه خدمتگذاری به مردم است 
کد خبر: ۹۵۷۸۷۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سرهنگ زین العابدین اصلی‌بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن ماه ضمن تبریک چهل و پنج سالگی انقلاب عنوان کرد: نزدیک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز هستیم، پاسدارهایی که افتخارشان خدمتگزاری به مردم است.

وی ضمن بیان اینکه سپاه جان پناه و سپربلای مردم است افزود: حضرت ابوالفضل(ع) الگوی بی‌نظیر ولایت مداری و ولایت پذیری برای همه بشریت است و علت ماندگاری نام ایشان ولایت محوری ایشان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: مسئولین صف اول باید قدر ملت را بدانند قدر این امت را که همیشه پایکار نظام و انقلاب هستند باید دانست، مردمی چه در زمان جنگ تحمیلی و امروز در تمام صحنه ها حضور دارند.

وی ضمن بیان اینکه وعده ما یازده اسفند پای صندوق‌های رای است اظهار کرد: امروز بیست و دو بهمن ماه که با مشت به دهان دشمنان زدیم یازده اسفند با انگشت جوهری محکم تر بر دهان دشمن می‌زنیم .

سرهنگ اصلی‌بیگی با بیان اینکه نماینده مجلس باید خود را خادم ملت بداند عنوان کرد: مردم به کسی که پول بیت المال را صرف خود کند رای نمی‌دهند، مردم به کسی رای می‌دهند که لبیک‌گوی ولی خود باشد چرا که برای هر صندلی در مجلس یک کربلا و ۷۲ شهید در انقلاب دادیم .

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) ضمن بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای مهم است گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این مشکلات دلیل نباید به دست دشمنان حل شود بلکه باید با انتخاب درست آن را خودمان حل کنیم .

وی در پایان بیان کرد: امروز به قله نزدیک هستیم و با یک حضور پررنگ در انتخابات قله را فتح می‌کنیم و پیروزمندانه برای سرنوشت کشور خود تصمیم ساز خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار