خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

شهدا همواره در رکاب ولایت بودند و به آن تاکید کردند

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهدا، عزت دنیوی و اخروی خود را مدیون ولایت پذیری هستند گفت: شهدا همواره در رکاب ولایت بودند و در وصیت نامه‌های خود نیز به آن تاکید کردند، بنابراین در شرایط کنونی نیز مطیع ولایت بودن، ادامه دادن راه شهداست.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصعر عباسقلی زاده رمز موفقیت مردم ایران را ولایت مداری در همه عرصه‌های تاریخ انقلاب عنوان کرد.

وی افزود: دلاورانی همچون شهید عبدالهی‌ها با اطاعت از رهبری جان خودشان را مقابل داعشی‌ها سپر کردند تا آسیبی به این انقلاب و مملکت نرسد.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مقاومت‌های ملت ایران در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن هرچه در توان داشت برای شکست مردم ایران به کار بست، اما در ابتدای انقلاب، رهبری‌های امام (ره) و بعد از ایشان رهبری‌های مقام معظم رهبری مانع از پیشروی دشمن شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید عبدالهی تجلیل شد.

شهید مدافع حرم سردار حاج عباس عبدالهی متولد شهر مرند پس از عمری مجاهدت در ذوران دفاع مقدس و در جبهه‌های مقاومت حق علیه باطل، بیست و سوم بهمن ماه سال ۹۳ به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه، در راه دفاع از حریم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات