استاد حوزه و دانشگاه جدایی حق از باطل را هدف همه مجاهدات در راه انقلاب اسلامی دانست و گفت: مقدمات ظهور؛ استقامت بر مسیر حق و ادامه راه شهدا است.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۷۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ حجت‌الاسلام میرباقری استاد حوزه و دانشگاه شامگاه گذشته در یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان دلیجان که در مصلی بقیه الله اعظم این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: هدف انقلاب ما کشور گشایی، فتح خاک، غلبه مادی و برتری جویی مادی نبوده است که اگر چنین می‌بود هرگز ارزش یک قطره از خون‌هایی که پای آن ریخته شد و سختی هایی که در این مسیر تحمل شد را نداشت.

وی با اشاره به بردباری خانواده شهدا و گذشت و ایثار آنان ادامه داد: آدم همه چیز را می‌خواهد برای اینکه زنده بماند در حالیکه می‌بینیم شهدا حیات و زندگی دنیایی خود را فدا کردند. مادران شهدا، پدران شهدا، فرزندان عزیزشان که فقط عکس پدرانشان را دیدند، خاطراتشان را شنیدند، همسرانشان، جانبازان و آزادگانی که سال ها رنج کشیده‌اند این همه سختی‌ها را به جان خریدند چراکه درک کردند انقلاب ما انقلابی است که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر ظهور بدون تحمل سختی‌ها ممکن نیست، تصریح کرد: هدف از این مقاومت، استقامت، کشتن و کشته شدن، مجروح شدن، تحمل رنج و سختی و فراغ، محاصره اقتصادی را تحمل کردن، در مقابل دشمن مقاومت کردن، نرمش به خرج ندادن، کوتاه نیامدن این است که یک قدم به سمت ظهور امام زمان(عج) حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام میرباقری ادامه داد: این که امام می فرمود آنها ره صد ساله را یک ساله رفتند شعار نمی داد. کسی نبود که راز و رمز مسیر توحید و گردنه های صعب العبور وادی عشق را نداند، می دانست و می گفت؛ پس شهدا راهی را رفتند که باید می‌رفتند و همه ما باید برویم که همان مسیر تقرب الی الله است. 

وی خاطرنشان کرد: مقدمات ظهور؛ استقامت بر مسیر حق و ادامه راه شهدا است.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور و شاعر حاج احمد بابایی به مداحی و شعر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار