برگزاری برنامه‌های علمی ویژه دهه فجر توسط علمی پژوهشی سپاه تنگستان

به همت معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان تنگستان برنامه‌های علمی متنوعی همچون دوره معارف اندیشه اسلامی، جهاد تبیین علمی در مدارس و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های علمی و دفاعی در مصلی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۰۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول علمی پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برگزاری دوره معارف اندیشه اسلامی ویژه دانشجویان، دانش آموزان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های علمی و دفاعی در مصلی جمعه شهرستان تنگستان و برگزاری طرح جهاد تبیین علمی از اقدامات شاخص این معاونت در دهه مبارک فجر محسوب می‌شود.

محمد مظلومی در ادامه با اشاره به دوره معارف اندیشه اسلامی افزود: آسیب شناسی فضای سایبری، فلسفه اسلامی، ولایت فقیه و شبکه سازی اسلامی از رشته‌ها و مباحثی بود که در دوره معارف اندیشه اسلامی به آن‌ها پرداخته شد.

برگزاری برنامه‌های علمی ویژه دهه فجر توسط علمی پژوهشی سپاه تنگستان

مظلومی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فناوری در مصلی جمعه این شهرستان با حضور دانش آموزان و دانشجویان برپا شد تصریح کرد: طرح جهاد تبیین علمی نیز با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان تنگستان با هدف تبیین مسائل علمی و فناوری در مدارس این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار