خبرهای داغ:
در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب، تعدادی از موشک های بالستیک نیروی هوافضای سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد
کد خبر: ۹۵۷۸۹۵۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

۲۳۴۵۶

در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب، تعدادی از موشک های بالستیک نیروی هوافضای سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد.

نمایش موشکی که پایگاه ارتش آمریکا را جهنّم کرد + عکسنمایش موشکی که پایگاه ارتش آمریکا را جهنّم کرد + عکسنمایش موشکی که پایگاه ارتش آمریکا را جهنّم کرد + عکسنمایش موشکی که پایگاه ارتش آمریکا را جهنّم کرد + عکس

موشک ذوالفقار بصیر: برد ۷۰۰ کیلومتر و قابلیت هدف قرار دادن شناورهای دشمن در دریا را دارد| موشک بالستیک دزفول: با برد ۱۰۰۰ کیلومتر از جمله موشک‌های بالستیک زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه محسوب می‌شود.

 

موشک ذوالفقار بصیر جدیدترین نمونه از موشک‌های کلاس ذوالفقار است که با برد ۷۰۰ کیلومتر و مجهز به سر جستجوگر اپتیکی قابلیت هدف قرار دادن شناورهای دشمن در دریا را دارد.

 

موشک بالستیک دزفول نیز نمونه دیگری از موشک‌های خانواده ذوالفقار است که با برد ۱۰۰۰ کیلومتر از جمله موشک‌های بالستیک تاکتیکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه محسوب می‌شود.

 

 

موشک بالستیک قیام همکه درهم کوبنده پایگاه نیروهای آمریکا در عراق میباشد.

 

موشک بالستیک قیام، با برد ۸۰۰ کیلومتر در دو نوع قیام-۱ و قیام-۲ مجهز به سرجنگی هدایت‌شونده تا پایان مسیر، از دیگر موشک‌های نقطه‌زن کشورمان است که از آن در هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد نیز استفاده شده بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها