فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا؛

سوم شعبان، روز طلوع امام حسين علیه السلام و روز پاسدار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خانمیرزا، اعیاد شعبانیه، موالید با سعادت حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس، حضرت امام سجاد علیهم السلام روز های پاسدار وجانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۲۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار ضیایی افزود: صفحات نخستین شعبانیه به نام نامی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بزرگ پاسدار صحنه کربلا، دردانه معرفت و وفا، حضرت قمربنی هاشم و سید الساجدین علیهم السلام آذین گشته است.

وی، ادامه داد: یقیناً نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام به نام روز جانباز ، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

سرهنگ ضیایی، افزود: اينك، حضرت امام حسين عليه السلام در رزم هرپاسدار، در نگهباني هر برادر سپاهي،در مقاومت هر بسيجي،در شهادت هر رزمنده،جاودان است، این ماه با عظمت با موالید با برکتش روز قاسم و علي اكبر و روز عباس و حبيب و مسلم علیهم السلام  و روز همه ي انسانهایي است كه قلبشان به عشق حق مي طپد و درد دين دارند. سوم شعبان ،روز "ميلاد شهادت" است، روز طلوع حسين بن علی علیه السلام  و پاسداران حریم ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خانمیرزا، فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت سفینه‌النجاةٌ و تقارن روز پاسدار با این مناسبت فرخنده را با درود بی‌کران به ارواح سروهای رشید شهید پاسدار سرزمین مادری‌مان و ملت بزرگ و سربلند ایران تبریک و تهنیت گفت و با تجدید عهد برادری، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون همگان را تحت هدایت الطاف خفیه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و رهبری داهیانه فرمانده فاطمی سرشتمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی مسئلت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار