همزمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهداء و روز پاسدار، پرچم مزین به نام امام حسین علیه السلام در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۵۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  این مراسم همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد سبط النبی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در میدان امام حسین شهرکرد با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، سوم شعبان میلاد باسعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: این روز بسیار ارزشمند را به همه حسینیان عالم و پاسداران غدیر تبریک عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خطاب به رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام حاضر در میدان، افزود: شما باید به خود ببالید که چنین روزی به نام روز پاسدار نامیده شده است.

وی با تأکید فضایل و خیرات و برکات بیشمار ماه شعبان، گفت: افتخار پاسداران این است که نام امام حسین علیه السلام را شما بر دوش می کشید.

امام جمعه شهرکرد، پافشاری امام حسین علیه السلام بر پاسداری از اسلام را یادآوری کرد که باعث پدید آمدن عاشورا شد و ظهور و بروز امثال حاج قاسم سلیمانی ها در بین پاسداران را نتیجه الگوگیری از امام حسین علیه السلام دانست.

وی، خاطرنشان کرد: دوران سپاه پاسداران، دوران شکوفا، زنده  و سربلند است و این مسئله ای است که محسوس است و یک واقعیت است؛ اما آنچه باعث ماندگاری این افتخار است، این است که به مفهوم صلوات شعبانیه معرفت عمیق داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام، با تأکید بر ضرورت تقویت معنویت و انس با ادعیه و مناجات و قرآن در ماه شعبان، تمسک به سیره حضرت اباعبدالله الحسین را کشتی نجات در اقیانوس دنیا دانست و تصریح کرد: ابزار نجات، توسل به اهلبیت و انس با خاندان رسول الله است.

در این روز با نواحی یکی از ذاکران اهلبیت علیهم السلام، پرچم مزین به نام  امام حسین علیه السلام در میدانی با همین نام در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.

ارسال نظرات