اهدای 23 سری جهیزیه در راستای ازدواج آسان در آذرشهر

تبریز- طی آیینی، 23 سری، جهیزیه تأمین شده توسط سپاه آذرشهر و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۷۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، فرماندار آذرشهر در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،گفت:  یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، حفظ کرامت انسانی است و در این راستا سپاه به عنوان پیشرو در حرکت های اسلامی و انسانی و کمیته امداد به عنوان بال عاطفی انقلاب در این امر خیر خواهانه تلاش می کنند.

معاون اجتماعی سپاه آذرشهر  با اشاره به سنت حسنه ازدواج آسان، گفت: این رزمایش در راستای عمل به فرامین  رهبر انقلاب و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، و ایجاد سهولت در ازدواج آسان جوانان، و حمایت از نوعروسان کم برخوردار که شرایط مالی مناسب برای تأمین جهیزیه را ندارند، به همت سپاه آذرشهر و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، برگزار می شود.

 میرزازاده افزود: در این رزمایش مشترک 23 سری جهیزیه، هر سری به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان است که به همت رده های مقاومت بسیج ،خیرین و هیئت امنای مساجد شهرستان ، تأمین شده است. و 40 سری جهیزیه در طول سال توسط رده های بسیج و خیرین، جمع آوری و به دست نیازمندان رسیده است .

ارسال نظرات