خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار در آیین گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار؛

پس از ۴۵ سال، ملت ما همچنان زنده پویا و انقلابی در صحنه‌ها حضور دارند/عبودیت خداوند از ویژگی های لازم پاسداران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ؛ توانستیم کشور را به قدرت بازدارندگی رسانده و ۴۵ امین بهار انقلاب اسلامی را تجربه کردیم و به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شدیم که تمام دنیا توجه‌اش به ما است، و در امتحان دیگری قرار گرفتیم که منوط به موقع عمل کردن ما است که همان «انتخابات» است.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۱۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار  گفت: بر اساس آمار رسمی وزارت کشور حضور مردم در جشن انقلاب امسال ۳۰ درصد نسبت به پارسال رشد داشت که نشان می‌دهد پس از ۴۵ سال هنوز ملت ما زنده پویا و انقلابی در صحنه‌ها حضور دارند.

 

او با اشاره به سالروز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: امامین انقلاب هر دو سپاه را از ستون های جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی می دانند.

 

حجت الاسلام رستگار عبودیت خداوند را از ویژگی های لازم پاسداران دانست و بیان کرد: بعثت انبیا بر اساس همین ویژگی عبودیت خداوند است و استمرار آن نیز بر همان اساس است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد: آنچه که سپاه را سپاه کرده و افتخار پاسدار انقلاب اسلامی را نصیب برخی افراد کرده پیاده کردن ویژگی انبیا الهی در خودشان است.

 

او ادامه داد: اگر انسان بخواهد ماندگار شود، باید ۲ کار انجام دهد. خداباوری و انجام عمل نیکو که ایمان و خداباوری چندین نشانه دارد.

 

حجت الاسلام رستگار یکی خدا را در همه جا ناظر دیدن است و اگر انسان خداباور باشد از هیچ چیزی نمی‌ترسد.

 

او اضافه کرد: یکی از ویژگی های امام حسین (ع) نترسیدن بود و این است که هرگز انسان نباید در دل خود خوف جای دهد. هر که از خداوند بترسد، خداوند نیز ترس را در دل دشمنان می گذارد. خداوند می فرماید ۲ سلاح‌ دارد؛ ابتدا آرامش و دوم رعب و وحشت؛ آرامش در دل مومن و وحشت در دل دشمنان.

 

حجت اسلام رستگار دومین نشانه خداباوری و خداترسی را وفای به عهد عنوان کرد سپس اظهار داشت: انسان مومن از همه متعهد تر است از جمله تعهد به زن و خانواده.

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود به انتخابات پرداخت و توضیح داد: شرایط ما ویژه و خاص است. توانستیم که کشور را به قدرت بازدارندگی برسانیم و ۴۶ امین بهار انقلاب اسلامی را تجربه کردیم و به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شدیم که تمام دنیا توجه‌اش به ما است، اما در امتحان دیگری قرار گرفتیم که منوط به موقع عمل کردن ما است که همان «انتخابات» است.

 

حجت اسلام عبدالرضا رستگار یادآور شد: دشمن ۴ راهبرد را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته؛ سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد، رقابتی بودن انتخابات را زیر سوال ببرد مشارکت را به حداقلی برساند و چهارم امنیت را به حداقل برساند که در همین جهت رهبر انقلاب نیز ۴ راهبرد سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را مشخص کردند.

 

او گفت: دشمنان به دنبال افت مشارکت هستند تا مشروعیت نظام زیر سوال برود و این انتخابات فرق دارد، زیرا اولین انتخابات پس از «فتنه زن زندگی آزادی» است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان متذکر شد: آنها می خواهند که انتخابات را زیر سوال ببرند و اگر مشارکت مردم زیر ۵۰ درصد باشد، دل جبهه مقاومت خالی می شود، لذا باید حضور حداکثری داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار