به مناسبت روز پاسدار:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر

حجت الاسلام ولمسلیمن سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۲۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


باعرض سلام، ادب واحترام

ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درنامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به عنوان روز پاسدار، ازیک سو بیانگر هویت اصیل پاسداری و ضرورت تاسی سبزپوشان سپاهی به سیره عملی وسبک زندگی آن حضرت بوده، و ازسوی دیگر روایتگر نقش حماسی و عاشورایی پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و میدان‌های پرخطر وسرنوشت‌ساز، می‌باشد.

پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از سیره‌ی سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرهنگ غنی و انسان‌ساز عاشورا، اوج حماسه و ایثار را در دوران هشت سال دفاع مقدس، رویارویی با فتنه‌های گوناگون داخلی و نبرد با گروهک‌های تکفیری وانحرافی در جغرافیای مقاومت، به منصه ظهور گذاشتند.

سپاه به عنوان پاسدار انقلاب در هر شرایط زمانی و مکانی که ضرورت اقتضا کند با تمام توان وظرفیت‌های کم نظیر خود حاضر می‌شود و از انقلاب اسلامی ودستاورد‌های آن صیانت نموده و از این جهت در عرصه‌های مختلف: نظامی وامنیتی، فرهنگی ومقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، سازندگی و محرومیت زدایی ومقابله با تحریم ها، بصیرتی و آگاهی بخشی، مردمیاری در سیل وزلزله و بلایای طبیعی وغیره... به خوبی ایفای نقش می‌نماید.

این جانب، ضمن تبریک موالید شعبانیه، میلاد بابرکت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت سراسر نور امام سجاد (ع) و روز آزاده، ثبات قدم وتوفیقات روز افزون آحاد پاسداران، جانبازان و آزادگان را در صیانت از انقلاب وارزش‌های متعالی آن در پرتوی التزام عملی به رهنمود‌های نائب المعصوم امام خامنه‌ای عزیز، از درگاه ربوبی مسئلت می‌نمایم.



سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار