خبرهای داغ:
دکتر موسی کیخا گفت: استان گلستان  اسفندماه 1402 میزبان نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان می‌ باشد.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۲۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو معلم گلستان در اسفند ماه 1402

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر موسی کیخا سرپرست امور پردیس های فرهنگیان استان گلستان؛در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: استان گلستان  اسفندماه 1402 میزبان نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان می‌ باشد.

سرپرست امور پردیس های فرهنگیان گلستان تصریح کرد: در این اجلاسیه حدود 200 مهمان از سراسر کشور شرکت خواهند کرد که پیش بینی می شود پذیرای حدود 1000 نفر مهمان از داخل و خارج استان باشیم.

وی افزود: از سال 1399 تا کنون 4 یادواره شهدا و تعدادی هم یادواره خانگی شهید در منزل شهدا برگزار کردیم. و در هر یک از پردیس های استان یک شهید شاخص معرفی کردیم که در پردیس برادران گرگان «شهید کیا» ، پردیس خواهران گرگان«شهید عاطفی نژاد» و در گنبد نیز «شهید وزیری» بعنوان شهید شاخص معرفی شده اند.

کیخا اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مأموریت گراست، در استان گلستان دو پردیس خواهران و برادران داریم، آینده هر کشوری به آموزش و پرورش بستگی دارد و معبر دانشگاه فرهنگیان در این راستا جایگاه ویژه‌ای دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: از امسال تمام ضمن خدمت به دانشگاه فرهنگیان واگذار شد و امسال همه معلمان مهارت‌های ضمن خدمت را فرا گرفتند. همچنین ۵ هزار معلم مدارس غیرانتفاعی نیز در استان گلستان، آموزش مهارت ضمن خدمت فرا گرفتند.

وی اذعان داشت:معلم محور تحول است و باید مهارت مختلفی داشته باشند در این دانشگاه معلمان ساخته می‌شوند تا بتوانند معلمان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

کیخا تصریح کرد: دانشجو معلمان با الگو گرفتن از شهدای دانشجو معلم تلاش می‌کنند تا بهترین خروجی را از سنگرهای علمی بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها