خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون روستایی خوزستان میزان میوه خریداری شده برای شب عید را ۴۰۰ تن سیب و پرتقال اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۲۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمیل ضافی پور زرگانی گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه شب عید، سهمیه خوزستان ۱۵۰ تن سیب زرد و قرمز و ۲۵۰ تن پرتقال تامسون است.

وی با بیان اینکه مباشر خرید میوه اتحادیه تعاون روستایی استان ست، افزود: سیب مورد خوزستان از استان آذربایجان غربی و پرتقال نیز از استان مازندران خریداری است.

ضافی پور زرگانی با بیان اینکه سهمیه سیب خریداری شده در سردخانه ذخیره سازی شده است، ادامه داد: تا پایان این هفته سهمیه پرتقال وارد استان می‌شود در سردخانه برنجکوبی اتحادیه اهواز ذخیره خواهد شد.


مدیر کل تعاون روستایی خوزستان در به کار بردن بالاترین دقت در نگهداری میوه ذخیره سازی و حفظ کیفیت میوه نوروزی تاکید و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های تعاون روستایی در ایام پایانی سال خرید و ذخیره سازی میوه شب عید به منظور تنظیم بازار است که با اعزام کارشناسان خرید میوه به استان‌های میوه خیز توانستیم سیب و پرتقال با کیفیت را خریداری کنیم و اکنون در مرحله ذخیره سازی هستیم.


وی می‌گوید: توزیع میوه در خوزستان از ۲۲ اسفندماه و در ۱۰۰ غرفه تدارک دیده شده آغاز خواهد شد و امیدواریم باتوجه به تلاش کارشناسان در خرید میوه بتوانیم محصولات باکیفیت توزیع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها