خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: پاسداری به‌معنای تداوم راه امام حسین(ع) در دفاع از انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۸۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی در جمع پاسداران سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد سرورو سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم به این نکته که ماه شعبان تنها ماهی است که در آن شهادت هیچ کدام از ائمه وجود ندارد و در تنها ماهی که ولادت هیچ یک از ائمه اطهار نیز رخ نداده است؛ ماه محرم است و باید گفت در این مسئله رمز و رازی نهفته است که فقط خداوند می داند آن را.

وی به جایگاه رفیع سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و خطاب به پاسداران جمع حاضر گفت: خدا را شاکر باشید که در  چنین نهاد مقدسی خدمت می کنید؛ نهادی که ادامه دهنده راه حسین (ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه برخی می گویند دین را سیاسی نکنید، تصریح کرد: دین ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست و کسی نمی تواند اینها را از یکدیگر جدا بداند.

راسخی با بیان اینکه پاسداران در حقیقت پاسدار دین الهی هستند، گفت: پاسداران باید بر خود ببالند که لباس سبز پاسداری را بر تن دارد؛ پاسداری از دین اسلام و دین الهی؛ چرا که این ادامه مسیر و حرکت حسینی است.

وی با تأکید بر اینکه باید از پاسداری خود پاسداری کنیم، گفت: در ماهی قرار داریم که ولادت حضرت سیدالشهدا، قمربنی هاشم و امام سجاد (ع) در آن قرار دارد و به ولادت صاحب الزمان(عج) ختم می شود و قطعا اینها هیچ یک بی دلیل نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها