پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا(ع) بمناسبت روز پاسدار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)همچنین روز پاسدار و روز جانباز پیام تبریک صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۸۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

 

پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا(ع) بمناسبت روز پاسدار و روز جانباز

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز پیام تبریک صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) به نام روز پاسدار و نامگذاری روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، درواقع ارج نهادن به نام و مرام پاسداران پاکباز و جانبازان جان برکف و تأسی به آموزه های بی بدیل ایثار و زنده نگه داشتن فرهنگ متعالی عاشورایی است.
پاسداران و جانبازان اسلام نه فقط در عرصه دفاع و صیانت از خاک ایران اسلامی، بلکه در طول حیات بیش از چهار دهه از انقلاب در تمامی صحنه ها، حضوری موثر و پرنقش داشته و با باور و اراده مستحکم، امروز به نماد قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقطه اتکای ملت های مسلمان در مسیر مقاومت در برابر ظلم و جور جهانخواران بدل شده اند.
نهاد مقدس و جوشیده از متن اسلام و انقلاب سپاه پاسداران، در همه عرصه های انقلاب اسلامی به ویژه در کارزار دفاع مقدس، جانانه و همچون دژی مستحکم و یکدل و همزبان و با سلاح ایمان و اعتقاد و معنویت، در برابر هر نوع تهدید دشمنان پلید و متجاوزان به حریم انقلاب و ولایت ایستادگی کرده و آوای اقتدار و سربلندی سروده است.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره پاسداران و جانبازان شهید و سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، میلاد مسعود و خجسته سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد آقا ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و سالروز ولادت حضرت امام سجاد (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دشتی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و تمامی پاسداران و سرداران رشید سپاه اسلام بویژه پاسداران،جانبازان، ایثارگران و بسیجیان سرافراز شهرستان تبریک می گویم و با قدردانی از صبر، ایثار و فداکاری پاسداران و جانبازان سرافراز در راه دفاع از کیان دین، میهن و آرمان های امام راحل و انقلاب؛ عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات