پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه دشتستان به مناسبت روز پاسدار

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری فرا رسیدن سوم شعبان و روز پاسدار را به تمامی پاسدارانی که سر افرازی شان مرهون پیوند ناگسستنی آنان با مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۹۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

 

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه دشتستان به مناسبت روز پاسدار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، به مناسبت سوم شعبان و روز پاسدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتستان پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا»

سومین روز ازماه شعبان که مصادف است باسالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) بادرایت وابتکار بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی ره روز پاسدار نامگذاری شده است.

پاسداران انقلاب اسلامی نماد مبارزه، جهاد و مقاومت ملت ایران در پاسداری و صیانت ازاسلام ناب محمدی (ص) ودستاورد‌های انقلاب ونظام اسلامی هستند. واین نامگذاری به معنی حسینی اندیشیدن و عاشورایی عمل کردن سپاه وپاسداران جان برکفی است که همواره مهیای دفاع عاشورایی ازانقلاب، نظام وملت ایران بوده‌اند.

پاسداران به اعلام رضایت امامین انقلاب مفتخر هستند و دررثای ایشان امام راحل فرمودند "من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" وحضرت امام خامنه‌ای نیز فرمودند: از سپاه صد در صد راضی‌ام. افتخاری که کمتر مجموعه‌ای به آن نائل آمده است.

در پایان اینجانب با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل ره، تمامی شهدا به ویژه سردار سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن سوم شعبان و روز پاسدار را به تمامی پاسدارانی که سرافرازیشان مرهون پیوند ناگسستنی آنان با مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را ازخداوند منان، در ظل توجهات حضرت ولیعصر عج با بهره‌گیری و پیروی از منویات حکیمانه و راهگشای حضرت امام خامنه‌ای خواستارم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
انتهای پیام/

ارسال نظرات