خبرهای داغ:

ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج در شهرستان کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج در شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و خصوصا میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: منتخیبن بسیج در جشنواره مالک اشتر سال 1402، عملکرد سال 1401 ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: بسیج در ماموریت ها و کمک به مردم سراز پا نمی شناسند و شب روز ندارد و به صورت جهادی و انقلابی پای کار هستند چرا که با تفکر بسیجی به همراه روحیه جهادی و عمل انقلابی خستگی وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی و زحمات یکساله همه عزیزان بسیجی در کارگروها می باشد و شهرستان کازرون میزبان ششمین جشنواره مالک اشتر در روز پنج شنبه 26بهمن ماه ساعت09:00 صبح در سالن شهدای گلهای داوودی سپاه با دعوت از مسئولین شهرستان و مهمان ویژه این برنامه معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس سرهنگ پاسدار حسن کریمی، میزبان بسیجیان شهرستان خواهیم بود.

وی تصریح داشت: تجلیل از برترین ها نتیجه زحمات همه در سلسله مراتب می باشد و بسیج افتخار دارد گوش به فرمان بوده چشم و گوش بسیجیان به لبان مقام معظم رهبری همراه با علم و ادب و اخلاق همراه با شعور و حرارت می باشد.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی خاطر نشان کرد: ماموریت کلان بسیج بیانیه گام دوم انقلاب می باشد گرچه خطاب در بیانیه بسیج نمی باشد ولی ما خودمان را مخاطب در گام دوم انقلاب می دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار