پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۷۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به  گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اعیاد فرخنده شعبانیه، مصادف با ایام ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین‌العابدین(ع) است.

امام حسین علیه السلام عصاره انبیاء و اولیاء الهی بود و از رفتارهای ستودنی و افتخارآمیز آن حضرت روحیه ایثار، جوانمردی و شجاعت این قهرمان تاریخ است. بی‌تردید پروردگار، امتحان الهی در کربلا را متناسب با عظمت معنوی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در نظر گرفتند.

روز پاسدار یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان و کشور خود است. انسان‌های فداکاری که با روحیه شهادت‌طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه دفاع از انقلاب خوش درخشیدند. امروز سپاه پاسداران امید مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان است چرا که فلسفه‌ی این مجموعه‌ی مردمی با تأسی از سرور شهیدان، دفاع از مظلوم در برابر ظالم است. تشابه عملکرد و اهداف پاسداران با سیره عملی امام حسین(ع) موجب شد روز تولد آن حضرت، «روز پاسدار» نامیده شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ویژه سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)، روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز جانباز را به یکایک جانبازان و پاسداران شجاع و قهرمان شهرستان دشتی و خانواده‌های صبور و بصیر این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال؛ سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

مهدی مرهونی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی 

 

ارسال نظرات