خبرهای داغ:
سرهنگ طریفی گفت: امروز اگر ما شاهد هستیم انقلاب اسلامی در منطقه جایگاهی رفیع دارد به همت پاسداران در سپاه است.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۷۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

سرهنگ رضا طریفی، معاون نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم روز پاسدار که در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد، با بیان اینکه مراسم با شکوهی در سطح سپاه ولیعصر برای معرفی پاسداران نمونه برگزار شد، گفت: امام حسین (ع) اسوه مقاومت و ایستادگی دین هست و سپاه پاسداران در عصر حاضر یکی از بزرگترین رسالت هایش پاسداری از اسلام است.

 

او افزود: بر همین اساس ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار نامیده می شود و معمولا هر ساله برنامه ای به همین مناسبت برای پاسداران تدارک دیده می شود و پاسداران نمونه را بر اساس ابلاغیات و دستورالعمل هایی که وجود دارد انتخاب و از آنها قدردانی می‌شود.

 

سرهنگ طریفی بیان کرد: در این برنامه پاسدارانی که بر اساس ابلاغیات در نظام ارزشیابی شایستگی های پاسداری، بالاترین رتبه را کسب کردند و منتخب شدند مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

او هدف از برگزاری این برنامه را ترویج فرهنگ پاسداری و‌ معرفی الگوهای موفق به نسل جوان سپاه بوده است.

 

سرهنگ رضا طریفی ادامه داد: عنوان سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است که انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون و ابعاد مختلفی تعریف شده و به تبع ماموریت و رسالت سپاه نیز همین است که در همین عرصه های متعدد نقش آفرینی نماید.

 

معاون نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان توضیح داد: از همین رو ما با موضوعی مواجه می شویم که پاسداران در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، علم و فناوری، نظامی و جنگ سخت، کارهای فرهنگی و هر جایی که فکرش را بکنیم حضور دارند.

 

سرهنگ طریفی در پایان گفت: امروز اگر ما شاهد هستیم انقلاب اسلامی در منطقه جایگاهی رفیع دارد به همت پاسداران در سپاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها