به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار مدیر آموزش و پرورش بهاباد با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مدیرآموزش و پرورش بهاباد و کادر این اداره با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.
مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت زین العابدین (ع) را به نیابت از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان به فرماندهی و مجموعه پاسداران سپاه همیشه سرافراز شهرستان بهاباد تبریک گفت.

علیرضا قطب الدینی تصریح کرد: پاسداران بار‌ها در عمل نشان دادند که حافظ انقلاب هستند و چنان درس عبرتی به دشمنان داده اند که تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار شد، امنیت و آرامش کشور را تضمین کردند.
وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج همواره در عرصه‌های مختلف جهادی عمل کردند و امروز نیز شجره طیبه بسیج در کشور‌های اسلامی دیده می‌شود.
در ادامه سرهنگ پاسدار حمید رضا فرهمند فرمانده ناحیه سپاه بهاباد ضمن تشکر از حضور مسئولین آموزش و پرورش، نام گذاری ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار را مایه افتخار دانست و ابراز امیدواری کرد؛ ان شاءالله با عنایت ائمه طاهرین علیهم السلام، همت و تلاش مردم و مسئولین در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه همه ما در هر پست و مقام باید پا سدار حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم گفت: شما فرهنگیان ومعلمان پاسداران واقعی این نظام هستید که در سنگر تعلیم وتربیت افرادی را ترییت کرده اید که ازاین سرزمین حراست وپاسداری کنند و اینجانب و مجموعه همکارانم افتخار میکنیم که سربازان واقعی این نظام باشیم وامیدواریم بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
فرهمند در پایان از همکاری آموزش و پرورش با سپاه پاسداران در همه زمینه‌های فرهنگی تقدیر وتشکر کرد.
درپایان با اهدای شاخه گل به فرمانده سپاه اززحمات پاسداران ناحیه مقاومت بسیج بهاباد قدردانی شد.

ارسال نظرات