خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

حاج قاسم مصداق بارز پاسدار انقلاب بود

تبریز- فرمانده سپاه اسکو با اشاره به این‌که به عنوان یک پاسدار مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی عزیز هستیم، گفت: حاج قاسم مصداق بارز پاسدار انقلاب بود.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۰۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در دیدار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و هیئت همراه با وی به مناسبت روز پاسدار، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: از خداوند متعال خواستاریم که ما را در مسیر سیدالشهدا و به تبع آن در مسیر حاج قاسم عزیز ثابت قدم نگه دارد.

وی در ادامه به خدمات و مجاهدت‌های سردار خرّم، استاندار فقید آذربایجان‌شرقی نیز اشاره کرد و گفت: سردار خرّم، گمنام مجاهدت کرد و در عرصه خدمت رسانی نیز شخصیتی بسیار تلاشگر بودند.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش از اعزام ۲۵۰ نفر از اسکو به راهیان نور خبر داد و تاکید کرد: این تعداد مجزا از راهیان نور دانشجویی است.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این دیدار ضمن عرض خداقوت به پاسداران شهرستان، مقام پاسداری را بسیار والا و برگرفته از نهضت عاشورا عنوان کرد.

فرهاد سعیدی، خاطرنشان کرد: سپاه در قلب و جان مردم جای داشته و پاسداران به عنوان حافظان به حق انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در صف اول ایثار و جهاد حاضر هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها