خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

راز مانایی انقلاب اسلامی فداکاری ملت و فرهنگ ایثار و شهادت است

همدان-استاندار همدان گفت: مردم انقلابی ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام را برای استقرار و حفظ نظم و امنیت تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و راز مانایی انقلاب اسلامی همین فداکاری ها و فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۲۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
راز مانایی انقلاب اسلامی فداکاری ملت و فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار «شهید محمود خداداد» با اشاره به اینکه شهید امنیت ما تا سر حد تقدیم جان پای امنیت و آرامش مردم ایستاد، اظهار کرد: این شهید و همه شهدای گرانقدر ما عمر بابرکت خود را در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی صرف کردند.

وی افزود: اخلاق‌گرایی، مردم‌داری و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های بارز سردار شهید خداداد بود و امیدوارم با ورود جدی دستگاه قضایی به این پرونده مانند پرونده شهید بزرگوار علی نظری، عدالت به بهترین شکل اجرا شود.

استاندار همدان عنوان کرد: مردم انقلابی ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام را برای استقرار و حفظ نظم و امنیت تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و راز مانایی انقلاب اسلامی همین فداکاری ها و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ابراز کرد: نیروی انتظامی فداکار و انقلابی ما در کنار دیگر نیروهای امنیتی، اطلاعات، سپاه و بسیج نظم و امنیت قابل اتکایی را در کشور فراهم کرده‌اند و امروز علیرغم همه دشمنی‌ها و تهدیدها شاهد هستیم با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت در کشور برقرار است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: در سایه امنیت ایجاد شده، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور یکپارچه مردم در صحنه باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد و حماسه بزرگ دیگری خلق شد.

وی تصریح کرد: برای استمرار نظم و امنیت باید منسجم و متحد در انتخابات یازدهم اسفندماه، مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و با نمایش قدرتمند خود، انسجام و وحدت ملی را به رخ دشمنان بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات