به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار:
در آئینی به مناسبت روز پاسدار با حضور فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد مزارشهدای شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۳۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در آئینی به مناسبت روز پاسدار و جانباز و میلاد با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل (ع) با حضور فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد مزارشهدای شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت امام زین العابدین سجاد (ع) گفت: الحق پاسداران عزیز نیز با اقتداء به امام حسین (ع) در این قرن که در پایان آن قرار داریم واقعا پاسدار ارزش‌های اسلامی بودند که توسط فرمانده شان حضرت امام خمینی (ره) احیا شد.
حجت الاسلام هادی عامری تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل جان فشانی‌های شهدای عزیز به خصوص شهدای انقلاب خواند که در آن برهه از جان خود برای اعتلا و آزادی وطن گذشتند و با خون خود پای پیمان خود با خدا و ملت ایران را امضا کردند تا امروز ما با حفظ این استقلال در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت کنیم.
عامری پیروی از راه شهدا را پیروی از ولایت فقیه و رهبری دانست و اظهار داشت: امروز وظیفه داریم با خدمت به خانواده معظم شهدا و پیروی از راه شهدا، انقلاب را حفظ کنیم.
وی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) دستاورد‌های انقلاب و رهبری را که برگرفته از ارزش‌های اسلام ناب محمدی می‌باشند، حفاظت و حراست می‌کنند.
شرکت کنندگان در این مراسم با نثار شاخه گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات