خبرهای داغ:

نشست بصیرتی جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات

نشست بصیرتی با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در حمیدیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

نشست بصیرتی با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در حمیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛نشست بصیرتی با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در حمیدیه در روستای شبیشه با سخنرانی فرمانده ناحیه حمیدیه برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حمیدیه در ادامه به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

در ادامه گفت: اکنون بیداری اسلامی به برکت خون شهدا و درایت رهبری آگاهانه، هوشیار و مردمی وفادار بوده است که زمینه سقوط دولت‌های استکباری در دنیا را فراهم ساخته است.

سرهنگ حیاوی در ادامه مطلب افزود: تکلیف ما این است که در انتخاب اصلح تابع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در برابر دشمنان با صلابت بایستیم.

در پایان تصریح کردند: جهاد تبیین مختص به گروه خاصی و یا موضوع خاص نبوده بلکه مربوط به کل جامعه و همه موضوعات می باشد و از همه انتظار داریم به موضوع جهاد تبیین و بصیرت افزایی بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار