خبرهای داغ:

دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز به مناسبت روز پاسدار

فرماندار رامهرمز به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با فرماندهی و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه رامهرمز دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، به مناسبت سوم شعبان ولادت فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار، فرماندار شهرستان به اتفاق شهردار، فرماندهی و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین ادارات با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامهرمز و پرسنل آن دیدار وگفتگو کردند.

 

آقای خیران فرماندار شهرستان در این دیدار میلاد باسعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و روز پاسدار را به ایشان و سبزپوشان سپاه پاسداران تبریک گفتند و از جان فشانی ها، فداکاری ها و خدمات ارزشمند و مجاهدت آنان در خدمت به مردم و کشورعزیزمان ایران اسلامی تشکر و قدردانی نمودند.

 

وی همچنین اذعان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی، افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز نیز در این دیدار گفت: انقلابی بی بدیل در سایه ولایت مطلق فقیه داریم که همه در آن ملبس به لباس خدمت شده ایم و این جای قدردانی دارد.

 

سرهنگ تقی زاده افزود: این خدمتگزاری به خاندان اهل بیت و عصمت و طهارت(ع) در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاکریم و امیدوارم با وحدت، همدلی و انسجام بتوانیم گام های تأثیرگذاری در راستای خدمت به مردم برداریم.

 

در پایان با اهدای لوح سپاس به رسم یادبود و تبریک ایام مبارک شعبانیه و روز پاسدار به سرهنگ تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از تلاش های بیشمار ایشان در شهرستان تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها