زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان باتاکید بر اینکه پیش روندگی انقلاب اسلامی مهم ترین ماموریت سپاه است،افزود:همچنین سپاه و بسیج در صحنه های دفاعی،عمران،آبادانی،محرومیت زدایی و…خدمات رسانی میکند.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۵۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

پیش روندگی انقلاب اسلامی؛ مهم ترین ماموریت سپاه پاسداران

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی که واقعه ای بزرگ در جهان اسلام بود،ضرورت وجود یک نهاد منسجم و هم‌افزایی بیشتر در این مسیر احساس می‌شد که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره)در روز دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عمیقا به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باور داشتند،تصریح کرد:از این رو ایشان دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند تا همه مردم از اقشار و صنوف مختلف، با گرایش‌های فکری و فرهنگی متفاوت را در خود جمع کند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان خاطرنشان کرد:در واقع سپاه پاسداران در دل بحران شکل گرفت.

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه نامگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره)هدف و سیر حرکت این نهاد را مشخص کرد،گفت:به عبارتی سپاه پاسدار انقلاب و حافظ اسلام بوده و حسین وار از اسلام،انقلاب و دستاوردهای آن در همه صحنه ها دفاع می کند. 

 

 سردار کرمی ادامه داد:سپاه در دل بحران های بعد از انقلاب در مبارزه با عناصر ضد انقلاب مسلح و غیر مسلح، عناصر باقی مانده رژیم طاغوت که با هدایت صهیونیست ها، آمریکایی ها و بیگانگان در کشور ناامنی ایجاد کرده بودند،در برقراری امنیت پایدار با کمک مردم و بسیج  درخشید و مجاهدت کرد.

 

وی با اشاره به درخشش سپاه در کنار سایر ارگان های نظامی در دوران دفاع مقدس افزود:جنگ تحمیلی، صحنه سخت جبهه استکبار در یک جغرافیای کوچک بود که با تدبیر امام خمینی (ره) سپاه در کنار ارتش وارد میدان شده و خوش درخشید. 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در واقع سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام خدمتگزاری میکند.

 

وی باتاکید بر اینکه پیش روندگی انقلاب اسلامی مهم ترین ماموریت سپاه است،افزود:همچنین سپاه و بسیج در صحنه های دفاعی،عمران،آبادانی،محرومیت زدایی و…خدمات رسانی میکند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه نقش سپاه در دفاع از حرم و حریم اهل بیت(علیهم السلام) نیز بر کسی پوشیده نیست،تصریح کرد:خدمات رسانی بسیجیان و پاسداران در مخاطرات طبیعی نظیر سیل و زلزله و نیز در دوران کرونا بر کسی پوشیده نیست.

 

سردار کرمی در پایان یادآور شد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانمندی‌های انقلابی، دینی، مردمی و پیش برنده زیادی دارد که می‌تواند در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار موثر عمل کند.

 

 

 

 

ارسال نظرات