برگزاری جهاد تبیین با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد

همایش جهاد تبیین(طرح شهید آرمان علی وردی) با موضوع «مشارکت در انتخابات»، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، رئیس اسبق اطلاعات سپاه پاسداران در اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۹۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش جهاد تبیین(طرح شهید ارمان علی وردی) با موضوع «مشارکت در انتخابات»، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، رئیس اسبق اطلاعات سپاه پاسداران و با حضور سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان، سرهنگ قورزائی مسئول ستاد بسیج اقشار، سرهنگ نکوئی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان، جمعی از مدیران کل،فرماندهان پایگاهها، مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین در محل اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

حسین طائب، رئیس اسبق اطلاعات سپاه پاسداران ضمن بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته(پیشرفتهای هسته ای، پزشکی، ورزشی، نانو تکنولوژی، هوافضا و...) و افول دولت های شرق و غرب در تراز با جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات، امنیت ملی را ارتقاء می دهد. دشمن با ایجاد شبهه و تردید و بد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی میخواهد، از حضور مردم در انتخابات بکاهد.

وی بیان داشت: عدم حضور مردم در انتخابات، علاوه بر تزلزل امنیت ملی، امنیت داخلی را نیز متزلزل می کند و ستون امنیت داخلی، همان اعتقادات مردم است.

حجت الاسلام طائب افزود: اگر بخواهیم پرچم ایران در منطقه و جهان احتزاز پیدا کند و وعده الهی محقق شود و اگر بخواهیم اقصاد ما سامان پیدا کند، حضور هوشمندانه و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و با انتخاب افراد اصلح و ولایتمدار، پشتیبان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی با اشاره به خصوصیات خواص گفت: خواص کسانی هستند که میتوانند در این عرصه، تأثیرگذار باشند. ما بعنوان خواص، باید روشنگری و تبیین کنیم و با برشمردن خدمات موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی، مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار