در دهه مبارک فجر۱۴۰۲ و عید بزرگ مبعث، گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران با همکاری خیریه رهپویان مهر علوی گچساران در اقدامی جهادی و حرکتی انقلابی، با اعزام کاروان شادی به چندین روستا از توابع شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک باعث شادی مردمان صبور، پاک و سخت کوش این مناطق شدند .
کد خبر: ۹۵۷۹۵۲۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،نیما فولادی مسئول گروه جهادی زینبیون گچساران در رابطه با این حرکت جهادی گفت: با حمایت و پشتیبانی تیپ ۴۸ فتح و همکاری خیریه رهپویان مهر علوی در دهه فجر انقلاب و همزمان با عید بزرگ مبعث، با اعزام یک کاروان به این مناطق علاوه بر توزیع ۲۰۰بسته ویژه البسه گرم، بسته های فرهنگی و لوازم بهداشتی، با برپایی جشن انقلاب و برگزاری برنامه های شاد و متنوع در روستاهای این دو شهر، سعی کردیم در شادی این عزیزان سهیم باشیم .
فولادی در رابطه با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده برای اجرای این کاروان جهادی بیان داشت: در ابتدای کار، با هماهنگی و مشورت مسئول خیریه رهپویان مهر علوی سعی شد که در منطقه هدف یک کار جهادی انجام شود ولی با توجه به بعد مسافت و سختی راه نیاز به پشتیبانی و حمایت بیشتری داشتیم که الحمدلله سبز پوشان سپاه مردمی و سرافراز همچون همیشه پشتیبان و حامی ما بودند.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانده تیپ ۴۸ فتح بخش عظیمی از مشکلات ما حل شد و به منطقه اعزام شدیم و بعد از هماهنگی های لازم با مسولین مربوطه در این شهر اعم از ائمه جمعه، بخشداران و فرماندهان حوزه های مقاومت، در چندین روستا از جمله چندار، رودسمه، پای پره، سرتل، رخرش، سرگچ، پس رش، له حوضی و..... علاوه بر توزیع بسته های فرهنگی، جشن عید بزرگ مبعث و ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

فولادی گفت:مردمان خونگرم این مناطق علی رغم مشکلاتی که در زندگی خود داشتند با روی باز میزبان ما بودند و ان شاءالله در آینده نزدیک مجدد یک کاروان از جهادگران با خدمات خاص در خدمت این مردمان خواهیم بود.

شادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استانشادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استانشادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استانشادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استانشادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استانشادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استانشادی آفرینی گروه جهادی زینبیون شهرستان گچساران در استان

 

ارسال نظرات