جانباز و ایثارگر ملاردی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

جانبازان و ایثارگران ، تمثال وفاداری عباس گونه ، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمان و شجاعت هستند

جانباز و ایثارگر شهرستان ملارد همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران جامانده های قافله عشق هستند و در این زمان تصویرگر عینی شجاعت ، استقامت و وفاداری‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۸۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج_ سید محمد عبادی جانباز و ایثارگر شهرستان ملارد همزمان با فرارسیدن خجسته میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز به گفتگو با خبرنگار بسیج پرداخت.

سید محمد عبادی گفت:نگرانی و ترس از آینده از جمله موانعی است که اگر در قلب و وجود انسان نفوذ کند موجب سستی در عزم و اراده آن می‌شود، آنچه که باعث شد تا من در این راه حق قدم بردارم، عزم و اراده‌ای بود که با توکل بر خدا و انبیا بدست آورده بودم.

 

وی ضمن اشاره به مقام ارزشمند شهیدان افزود: شهیدان و رزمندگان اسلام همانند شمعی هستند که خود را می‌سوزانند تا بلکه راه بصیرت برای مردم روشن شود و مردم با استفاده از این نور و تکیه بر آموزه‌های الهی و سیره پیامبران گامی در جهت رشد و بالندگی کشور بردارند.

این جانبازا‌و ایثارگر ملاردی خاطرنشان کرد: شهادت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، دستاورد‌های مهم و ارزشمندی را برای جامعه برجای گذاشته است که از مهمترین این دستاوردها میتوان به حفظ کشور در برابر ظلم و ستم دشمنان اسلام اشاره کرد که آنها همواره تلاش می‌کردند تا بر کشور های اسلامی حکومت کنند، اما این شهیدان و رزمندگان اسلام بودند که نقشه‌ آنها را از بین برده و حتی اجازه ندادند که وجبی از خاک کشور به دست آنان بیفتد.

عبادی تصریح کرد: بی شک تمامی شهیدان، جانبازان، رزمندگان و تمام افرادی که برای حفظ و دفاع کشور تلاش کردند، در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه‌ و خاصی دارند و درحال حاضر جامعه نیازمند غیرت تمامی جوانان و نوجوانانی است که با پیروی از دستورات خداوند و الگوگیری از راه شهیدان، این جامعه همیشه آباد را حفظ کرده و همواره برای پیشرفت و آبادانی آن گام بردارند.

سید محمد عبادی در پایان سخنان خود بیان کرد: شما جوانان و نوجوانان انقلابی تنها امید من و تمامی جانبازان و ایثارگران هستید.

 

نگین‌حاجی‌حسین‌‌‌ خبرنگار خبرگزاری بسیج ملارد

ارسال نظرات