خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران مردم هستند چراکه مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش مهمی را بر عهده داشتند.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۸۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهرمجیدی در آیین گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در جمع خانواده‌های پاسدار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب انسان محور بود، که با هدایتگری امام راحل توانست اتفاق عظیمی را در قرن بیستم به نام انقلاب اسلامی خلق کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد، افزود : مردمی بودن و حرکت کردن در خط امام(ره) و رهبری و انجام وظیفه از مهمترین خصوصیات پاسداران است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ‌کشور حضور دارد و غیرتمندانه و با بصیرت و ایمان راسخ از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران مردم هستند چراکه مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش مهمی را بر عهده داشتند، ادامه داد: دشمنان در مقابل انقلاب ایستاده‌اند و می‌خواهند با تولید برنامه‌های ضد نظام بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند.

سردار مجیدی گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن به جهانیان ثابت کرد که مردم در صحنه هستند و تمام قد از نظام و دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم با بصیرت و نگاه عمیق، با وجود تمام تحریم و مشکلات موجود، با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند مشت محکمی بر دهان معاندین، منافقین و استکبار جهانی می‌زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات