فرمانده حوزه بسیج محمد رسول ا...( ص) بخش ریگ شهرستان گناوه گفت :جانبازان در دوران دفاع مقدس حق پاسداری از انقلاب اسلامی را ادا کردند
کد خبر: ۹۵۷۹۶۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

جانبازان به خوبی وظیفه خودرا عمل نمودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) بخش بندر ریگ در دیدار با تعدادی از جانبازان بندر ریگ ابراز داشت: جانبازان در دوران دفاع مقدس حق پاسداری از انقلاب اسلامی را ادا کردند؛ و این کار زیبای آنان در تاریخ به یادگار می‌ماند.

سرهنگ پاسدار نظیر محمدی افزود؛ تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی افزود، دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف نظام اسلامی با تمام توان، جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی علیه ما آغاز کرده اند تا مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند که به فضل خدا و بصیرت ملت، توطئه آن‌ها خنثی‌می‌شود.

محمدی بیان داشت: جانبازان، خواص جامعه هستند و همانند دوران دفاع مقدس در این دوران نیز می‌بایست در جهاد تبیین حضور فعال داشته و مردم را برای حضور باشکوه‌تر در انتخابات دعوت کنند.

در این دیدار که به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز صورت گرفت سرهنگ قبادی نژاد معاون اداری و پشتیبانی سپاه شهرستان گناوه، بخشدار، امام جمعه موقت بخش بندر ریگ و مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان و رابط نمایندگی حوزه محمد رسول الله (ص) حضور داشتند.

در پایان از جانبازان دوران دفاع مقدس برادران ماشاالله گرگی، احمد صادقی، حاج مرتضی دریائیان و حمید قناعت تجلیل شد./

 

 

 

ارسال نظرات