خبرهای داغ:
دیدار وتجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی به مناسبت روز جانباز باحضور حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر و صفری مشاور استاندار در امور ایثارگران انجام شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۶۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

تجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دیدار وتجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی آقایان عبدالرحیم زارع تیلانی، رمضان براتیان و جمشید بای به مناسبت روز جانباز باحضور حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر و صفری مشاور استاندار در امور ایثارگران انجام شد.

حجت‌الاسلام یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر در این جلسه گفت: نظام اسلامی ایران مدیون جان فشانی و ایثارگری شهدا و جانبازان بوده و هست و با تشکر از خانواده جانبازان تصریح کرد زحمت خانواده این عزیزان اجر بالایی نزد خداوند دارد.

یازرلو در ادامه گفت: مسئولین باید در انتقال رشادت‌های رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس تلاش بیشتری داشته و برای این مهم باید از شیوه های نوین فناوری استفاده نموده و در فضای مجازی نسبت به بیان کردن این ازخودگذشتگی ها اقدام کنند.

 وی گفت: یکی دیگر از وظایف ما این هست که با حضور در پای صندوق های رای و حضور حداکثری نسبت به خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران بی تفاوت نبوده و با دعوت از مردم همیشه در صحنه، یازدهم اسفند حماسه ی دیگری را در رویدادهای این انقلاب ثبت و درج نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها