خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره های تئاتر و سرود کنگره ملی شهدای خوزستان برنامه های این حوزه در راستای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۲۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

سرهنگ حسین زمانی مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص رونمایی از پوستر جشنواره های تئاتر و سرود کنگره ملی شهدای خوزستان گفت: مجموعه ما هماهنگ با سایر رده ها و اقشار سپاه استان برنامه‌هایی را برای حضور فعال و ایجاد موج بین مردم طرح ریزی شدند.

 

او یکی از این برنامه ها را جشنواره تیاتر خیابانی با نام «راویان ملکوت» عنوان کرد و افزود: در نظر داریم ۴۰۰ اجرا در سراسر استان داشته باشیم.

 

سرهنگ زمانی برنامه دیگر را جشنواره سرود کشوری «خاکریز» دانست که در بخش استانی با نام جشنواره سرود «فجر» نامگذاری شده سپس ادامه داد: آثار خوبی از هنرمندان شاخص کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که داوری هم شده اند و سوم اسفند ماه اختتامیه آن را برگزار می کنیم.

 

مسئول بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه کارگاه هنری های تجسمی نیز با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار می‌شود بیان کرد: این کارگاه در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار می شود.

 

سرهنگ زمانی در خصوص حمایت از هنرمندان گروه‌های سرود و تیاتر برای انجام فعالیت های بیشتر یادآور شد: ما با تمام توان و اندازه ظرفیتی که در سپاه و بسیج است سعی شده از همه گروه‌های هنری حمایت کنیم که در با حمایت از گروه های مختلف در جشنواره های مهم کشوری حضور یافتند و در خوزستان نیز نام آوری داشتند و افتخار آفرینی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها