خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر موسسه تبیین در پایان با اشاره به وظایف نمایندگان گفت: مجلس بازوی قوی نظام است که با انتخاب نادرست و قومی قبیله‌ای خود موجب می‌شویم این بازوی قوی را از نظام بگیریم.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۶۸
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

مجلس بازوی قدرتمند نظام استبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست بصیرتی با عنوان انتخابات راهی برای ایجاد جامعه اسلامی با حضور دکتر آقاخانی مدیر عامل موسسه تبیین تهران در جمع اساتید و طلاب در این مدرسه برگزار شد.
آقاخانی با اشاره به چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: بهترین مطلبی که برای معرفی جمهوری اسلامی ایران به ما کمک می‌کند شناخت نظام جمهوری اسلامی است.
مدیر موسسه تبیین اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی انتخاب صراط مستقیم است که باید شأنیت انقلاب را بدانیم.
او در ادامه با توجه به شبهات مطرح شده در جامعه و پاسخ قرآنی آن تصریح کرد: اگر در راس حکومت شما انسان معصوم قرار بگیرد بدون دشمن نیست و یکی از لوازم برقراری عدالت و بندگی خدا را تشکیل حکومت اسلامی بیان کرد.
آقاخانی در ادامه افزود: اصل نظام جمهوری اسلامی در مسیر درستی قرار گرفته است که با حرکت همه اقشار در یک مسیر می‌توان به جامعه اسلامی دست پیدا کرد.
او با توجه به ایجاد موانع دشمنان در مسیر یک جامعه سالم گفت: در عصر حاضر آمریکا و صهیونیست از مصادیق شیطان شمرده می‌شوند که فقط تسلیم شدن جبهه حق را خواستار هستند.
مدیر موسسه تبیین در ادامه عدم تشکیل حکومت اسلامی در اوایل بعثت پیامبر و امامت امیرالمؤمنین را عدم همراهی مردم با ایشان دانست.
او تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست، چون بر اساس دین مبین اسلام تشکیل شده است.
آقاخانی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری: تبلیغ جهت تبیین و حضور حداکثری مردم در انتخابات را وظیفه همه آحاد مردم ازجمله افرادی که شرایط رای دادن، ندارند دانست.
او تصریح کرد: منظور از حضور حداکثری، رای سفید و صرف حضور در مکان انتخابات نیست بلکه هدف مشارکت مردم در سرنوشت ملت و انتخاب اصلح است.
مدیر موسسه تبیین در پایان با اشاره به وظایف نمایندگان گفت: مجلس بازوی قوی نظام است که با انتخاب نادرست و قومی قبیله‌ای خود موجب می‌شویم این بازوی قوی را از نظام بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار