استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان به مناسبت روز پاسدار دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۷۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه معاونین با حضور در ستاد فرماندهی سپاه فتح استان با تبریک فرا رسيدن ماه شعبان و خجسته میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس ( ع) و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز بااشاره به فداکاری سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های انقلاب گفت: سپاه خانه فدائیان انقلاب است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردمی بودن از ویژگی‌های بارز و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در مواقع حساس شاهد حضور سپاه در کنار مردم و امدادرسانی در سیل، زلزله و سایر موارد بودیم.

وی عنوان کرد: در همین بیماری کرونا سپاه پای کار بود و با ضدعفونی معابر و خیابان ها و تهیه بسته‌های معیشتی مردم را یاری کرد تا این شرایط حساس را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های زیاد عمرانی و اقتصادی زیادی با مشارکت سپاه عملیاتی و به نتیجه رسید، گفت: طرح‌های اقتصادی مقاومتی و پروژه‌های عظیم آبرسانی توسط سپاه فتح استان اجرا شده و روستاهای زیادی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

احمدزاده با بیان اینکه سپاه مایه فخر و مباهات انقلاب اسلامی است، گفت: وجود سپاه و نیروهای مسلح سبب شده است که جرات حمله به کشور به ذهن دشمنان خطور نکند.

وی گفت «حضرت امام (ره) فرمودند "اگر سپاه نبود، کشور نبود"، که عملکرد سپاه پاسداران طی سال های بعد از پیروزی انقلاب مصداق واقعی این جمله بوده است.

همچنین در این دیدار سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان ضمن تقدیر از استاندار و مجموعه مدیریت استان گفت: هدف سپاه خدمت به مردم است و تلاش می کنیم در کنار دلسوزان استان اعم از مدیران، خیرین، رسانه ها و صنعتگران زمینه رشد و پیشرفت استان را فراهم آوریم.

 

ارسال نظرات