تقدیر فرمانده انتظامی استان همدان از حضور پرشور مردم ملایر در تشییع شهید «خداداد»

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان طی پیامی از حضور پرشور مردم ملایر در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت «محمود خداداد» تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۵۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در پیامی از حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان ملاير، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم «محمود خداداد» تقدیر کرد.

در متن این پيام آمده است:

مردم شهيد پرور و همیشه در صحنه شهرستان ملایر، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید امنیت، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت به آرمان‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند.

مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ملاير مواضع خود را در عمل نشان دادند و ثابت کردند که در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.

مردم ما همیشه قدردان خادمان خود در فراجا هستند و اینجانب از حضور پر شور شهروندان عزیز ملایر در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید امنیت و همچنین تلاش‌های شبانه روزی کلیه عوامل ایجاد نظم و امنیت، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی و عزت روز افزون ایران اسلامی را خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار