همزمان با گرامیداشت روز جانباز، جمعی از مسئولین طرقبه شاندیز با حضور در منزل تعدادی از جانبازان سرافراز شهرستان ضمن دیدار و گفتگو از ایثارگری و زحمات یادگاران ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۵۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، همزمان با سالروز ولادت با سعادت عملدار کربلاحضرت ابوالفضل عباس (ع)و گرامیداشت روز جانباز، فرماندار، رییس بنیاد شهید و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان همراه با امام جمعه طرقبه و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل جانبازان سرافراز شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با این شهیدان زنده از ایثارگری ها و زحمات این یادگاران ۸ سال دفاع مقدس تجلیل و تقدیر کردند.

دیدار و گفتگو با جانبازان سرافراز سردار صفایی، نیک کار، آذر بویه، صیامی از جمله برنامه های گرامیداشت روزجانباز در طرقبه بود.


همچنین مراسم تجلیل و دیدار با جانبازان دفاع مقدس در روستای گراخک بخش شاندیز با حضور فرمانده حوزه بسیج ثامن الائمه(ع) و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران گراخک برگزار شد.

دیدار و تجلیل از جانباز دفاع مقدس شهر شاندیز با حضور مسئولین شهرستان در منزل جانبازان سرافراز، ابراهیم زاده و سیداصغر ثانوی نسب نیز انجام شد.

 


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها