مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است که علاوه بر حل مشکلات باعث می‌شود تا نقشه دشمنان باطل شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا جمالی با اشاره به مشارکت در انتخابات گفت : ما با استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌ها و طرح‌های بانوان در ادارات به دنبال راهکارهای برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات هستیم.

 

وی در ادامه به برگزاری رویداد جوانی جمعیت توسط بسیج جامعه زنان استان اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه در هجدهمین روز بهمن‌ماه رویدادی در خصوص جوانی جمعیت برگزار شد و ۶۰ اثر به این رویداد ارسال گردید؛ ولی باز اهمیت رشد جمعیت ما را بر آن داشته که دنبال طرح‌ها و ایده‌های نخبگان ادارات جهت برون‌رفت از این موضوع، و پرداختن‌ها و تأکیدات بیشتر را می‌طلبد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان کرد: تبلیغات وارونه و سیاه‌نمایی از دستاوردهای دولت سیزدهم باعث نامیدی و دلسردی مردم شده است. در این شرایط نیاز است که با ارتباط‌گیری با قشر خاکستری با ارائه گزارش شفاف از اقدامات صورت‌گرفته، ‌ آگاهی صورت گیرد تا میزان مشارکت بالا رود.

 

جمالی گفت: در نگاه اسلامی مشارکت و رأی‌دادن صرفاً حق نیست که بتوان از آن صرف‌نظر کرد؛ بلکه چون هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه مسئول است هم حق و هم وظیفه است و اکنون ما برای حفظ جامعه باید تلاش کنیم.

 

وی یادآور شد: برای اینکه جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم باید افرادی اصلح را انتخاب کنیم که در مسئولیت‌های مختلف بتوانند به‌خوبی به مسئولیت خود عمل کنند، اکنون نیاز داریم که برای اینکه مشکلات احصا و حل شود افراد اصلح را به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

 

جمالی بیان داشت: دشمن تلاش دارد تا میزان مشارکت در انتخابات را کم نماید و از طرفی در این راستا همواره در حال سیاه‌نمایی و وارونه جلوه‌دادن واقعیت‌ها است به همین دلیل حضور در انتخاب یک وظیفه همگانی است که علاوه بر حل مشکلات باعث می‌شود تا نقشه دشمنان باطل شود و آن‌ها نتوانند به هدف خود برسند.

ارسال نظرات