مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مبلغ ۲۲۰ هزار تومان طرح فجرانه مشمول دهک‌های اول تا هفتم صرفاً برای خرید ۱۱ قلم کالابرگ است.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام، نورالدین الیاسی در خصوص طرح فجرانه گفت: مبلغ ۲۲۰ هزار تومان طرح فجرانه مشمول دهک‌های اول تا هفتم صرفاً برای خرید ۱۱ قلم کالابرگ است.

 

 وی گفت: اجرای این طرح از ۱۷ بهمن‌ماه شروع و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد لذا مردم عزیز برای خرید شتاب‌زده عمل نکنند.

 

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: باتوجه‌به استقبال خوب و گسترده مردم، گزارشاتی واصل شده که برخی از فروشگاه‌های محلی که تعدادشان بسیار اندک است به‌اجبار و با قیمت گران کالاهای غیر از ۱۱ قلم کالابرگی به خریداران می‌فروشند که این موضوع تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده شماره ترمینال فروشنده متخلف به شرکت فارا جهت قطع ارتباط برنامه کالابرگی اعلام و فعالیت آن فروشگاه در شبکه کالابرگ الکترونیکی به‌سرعت مسدود می‌شود.

 

 الیاسی همچنین اعلام کرد: خریداران محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله اجبار در خرید کالای غیر و یا گران‌فروشی و... در فروشگاه‌های متصل به شبکه ملی، شماره ترمینال فروشگاه را که بر روی برگ چاپ پرداختی درج شده است به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان اعلام تا با آنان برخورد قانونی به عمل آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار