همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار مدیر آموزش و پرورش فارسان به همراه با جمعی از همکاران با حضور در دفتر فرمانده سپاه فارسان، روز پاسدار را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ وهاب فروزنده در این دیدار ،بیان کرد:قدر دانی از سپاه پاسداران بعنوان قوی ترین بازوی ملت ایران که بیش از چهل سال است با ایثار و جان فشانی های قهرمانانه ی خود از تمامیت ارضی و جان و مال و نوامیس مردم ایران دفاع کرده است وظیفه ی تک تک ماست.

مدیر آموزش و پرورش فارسان، افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و نعمت بزرگی بود که با فرمان امام راحل عظیم الشأنمان رقم خورد و تاکنون همه تهدیدات دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی، در پایان افزود:پاسداران، بازوان توانمند انقلاب اسلامی و طلایه داران یک ارتش مکتبی و مردمی هستند؛ افرادی که انقلاب را به خوبی لمس کرده اند و نه تنها درک روشنی از آن دارند، که خود زینت بخش ارزش های انقلابی هستند. آن ها، فرزندان امام حسین علیه السلام و تربیت یافتگان مکتب عاشورا و کفرستیزان جانباز کربلا و پویشگران محرم هستند. به جرأت می توان گفت این پاسداران، فقط پاسداران  امروز کشور ایران نیستند، آنان به صدر اسلام تعلق دارند. بلال ها، عمارها، حمزه ها، جعفرها و ابوذرهایی هستند که در یک حرکت توحیدی، یکدیگر را در کویری سوخته یافته اند و به دنبال پیامبر خود راه می سپارند. سختی راه و رنج ها و شکنجه ها را با مقاومتی شگفت تحمل کرده اند و اکنون در فکر گسترش معنویت، در جاهلیت قرن ستم و فریب هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار