با حضور معاون رییس جمهور:

اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در زنجان رونمایی شد

زنجان- مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت:ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک به عنوان محصول جدید شرکت ایران ترانسفو است که برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو زنجان تولید شده است.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۵۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

 

اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در زنجان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مهدی صادقی‌نیارکی امروز در بازدید روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک که به سفارش یک واحد تولید فولاد بوده، توسط مهندسان داخلی و با اتکا به توان داخلی طراحی و تولید شده و تا یک ماه دیگر تست آن نهایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا حال حاضر پنج ترانس کوره تولید شده گفت: این ترانس طراحی منحصر به فردی دارد با این حال قرارداد تولید ۱۲ ترانس کوره دیگر نیز منعقد شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو با بیان اینکه ایران ترانسفو جزء شرکت‌های دانش بنیان پنج ستاره در کشور بوده و هدف‌گذاری این مجموعه، توسعه صادرات است افزود: امیدواریم با کمک مجموعه‌های دانش‌بنیان با جذب سرمایه‌گذار قدم‌های موثر و بیشتری برداریم.

صادقی‌نیارکی گفت: قبلا این ترانس در کشور ساخته نمی‌شد و وارداتی بود، اما طبق هماهنگی که با کارگروه صادرات در مجموعه ایران‌ترانسفو انجام شده، ترانس کوره در کشور برای اولین بار تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت، شرکت در حوزه صادرات نیز موفق عمل کرده است گفت: سال آینده با توجه به افزایش سفارش در بخش صنعت و همچنین صادرات با افزایش تولید مواجه خواهیم بود.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار