هم اندیشی مربیان تربیتی دانش آموزی در بام ایران

نشست هم اندیشی مربیان تربیتی دانش آموزی با حضور مسئولان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۷۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یکی از ارکان مهم و اثربخش در نظام تربیتی بسیج، بویژه بسیج دانش آموزی؛ مربیان تربیتی طرح های سه گانه هستند.

کرم نظری افزود: به همین منظور نشست صمیمی هم اندیشی را برگزار کردیم تا نقطه نظرات و راهکارها و پیشنهادات مربیان طرح های تربیتی باحضور مسئولین متولی و معاونت های سپاه استان و اداره کل آموزش و پرورش بیان شود.

وی ادامه داد: ان شاءالله راهکارها و دستورات اجرایی برای مباحثی که این عزیزان مطرح می کنند پیش بینی خواهد شد .

نظری خاطرنشان کرد: مباحث طرح یاوران ولایت 1 و 2 و طرح های سه گانه تربیتی از موضوعات این نشست است که ان شاءالله برای سال آینده این مطالب مورد بررسی  تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

ذوالفقار علیخانی مسئول اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش نیز گفت: اساس عالم و اساس ادیان بر تعلیم و تربیت است و اصلا فلسفه بعثت همین است.

وی با اشاره به تنوع مخاطبین در آموزش و پرورش اعم از دختر، پسر، همکاران و اولیاء، اضافه کرد: طرح های خوب و قابل توجهی وجود دارد که با همراهی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در حال انجام است و می تواند به تکمیل نظام تعلیم و تربیت و رسیدن به اهداف متعالی نظام تربیتی کمک کند.

علیخانی گفت: ان شاءالله بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، بحث گام دوم با اقتدار توسط جوانان رقم خواهد خورد و تمدن نوین اسلامی بر بستر این تعالیم متعالی مبتنی بر ارزش های الهی، ارزش های فطری اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات