در خراسان رضوی صورت گرفت:

حضور دکتر اله بداشتی در استان خراسان رضوی

دکتر اله بداشتی با حضور در خراسان رضوی شهر مشهد مقدس در همایش ملی مسئولین کانون های بازنشستگی سراسر کشور شرکت کردند واز کارخانجات الکتریک خودرو شرق و رینگ سازی مشهد بازدید به عمل آوردند
کد خبر: ۹۵۸۰۱۴۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،همایش ملی مسئولین کانون های بازنشستگان سراسر کشور به همت تلاش  مسئول محترم کانون بازنشستگان و تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در تاریخ 25-26-27 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار گردید.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به جهت همگرایی و همدلی این سازمان با تشکل های کارگری و کارفرمایی و بازنشستگی در این همایش دعوت شده و دکتر اله بداشتی مسئول محترم این سازمان با حضور در این همایش و بر قراری ارتباط با مسئولین محترم تشکل های بازنشستگی سراسر کشور ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان خواستار ارتباط کاری بیشتر و تعامل همسو برای ارتقا معیشت کارگران و بازنشستگان گرامی شدند.

همچنین در ادامه این سفر  دیدار و نشست صمیمانه دکتر اله بداشتی با مدیرعامل شرکت الکتریک خودرو شرق و  مجموعه رینگ سازی مشهد  صورت گرفت .

دراین نشست ها  مهندس شبانی مدیرعامل مجموعه شرکت الکتریک خودرو شرق با بیان همکاری های همیشگی این شرکت با شرکت های دانش بنیان از دستاوردهای بزرگ مجموعه و خودکفایی در زمینه های مختلف صحبت نمودند.

در ادامه دکتر اله بداشتی رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تشکر از تلاش های خالصانه این مجموعه ها به لزوم تبیین دستاوردها ، اطلاع رسانی و امید آفرینی  پرداختند و سپس در خصوص برگزاری با شکوه انتخابات و انتخاب درست و اصلح اشاره کردند و انتخابات 11 اسفند را مساله اساسی آینده کشور بیان نمودند  که به جهت مشارکت همه عزیزان و حضور پرشور آهاد جامعه کار و تولید در انتخابات انتظار می رود مشارکت بالا وحدت ملی و در نهایت قدرت ملی ایجاد کند .

و در آخر فرمودند که ما در انتخابات حضور پیدا میکنیم تا ایرانی آباد و مقتدر را به وسیله دستان خود بسازیم.

ارسال نظرات