امام جمعه بندرعباس:

کاندیداها اخلاق را در انتخابات رعایت کنند

امام جمعه بندرعباس گفت: کاندیداها هم توجه کنند با استفاده از اصول اسلامی و صحیح تلاش کنند میزان مشارکت را بالا ببرند و اخلاق انتخابات را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت در این انتخابات از هر چیزی مهم‌تر است و مطمئن هستیم ملت شریف ایران دومین سیلی محکم را پس از راهپیمایی جشن انقلاب در انتخابات به دشمن می‌زنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال بارها در مورد انتخابات صحبت کرده‌اند و راهبردها را نیز مشخص فرمودند که در واقع نقشه راه انتخابات پیش رو است.

امام جمعه بندرعباس گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها تفاوت دارد باید به شیوه اسلامی و احترام به رقبا این انتخابات برگزار شود ما باید مراقبت کنیم در انتخابات درگیر دوقطبی سازی نشویم که کاذب و تفرقه افکن است.

وی تصریح کرد: کاندیداها هم توجه کنند با استفاده از اصول اسلامی و صحیح تلاش کنند میزان مشارکت را بالا ببرند و اخلاق انتخابات را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از خطبه با اشاره به برگزاری با شکوه 22 بهمن در استان گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه ساحل نشینان در هرمزگان با حضوری چشمگیر حماسه آفریدند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: طبق برآورد صورت گرفته میزان مشارکت مردم در راهپیمایی 30 درصد بیشتر از سال گذشته بود که نشان می‌دهد مردم با انقلابشان عشق می ورزند.

ارسال نظرات