تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفند، رسانه هارا خط مقدم ایجاد شور انتخاباتی در برای مشارکت مردم دانست.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۶۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

رسانه ها خط مقدم ایجاد شور انتخاباتی در مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در نشست هم اندیشی با خبرنگاران، افزود: امروز دشمن با همه توان از رسانه های معاند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی حمایت می کند برای همین تحریم آن را تبلیغ می کند.

وی اضافه کرد: رسانه ها باید صدای رسای مردم و مسئولان باشند و همچنان که مطالبه گر مشکلات مردم از مسئولان هستند، خدمات انجام یافته و عملکرد مثبت مسئولان را نیز منعکس کنند که میزهای خدمت از آن جمله در حل مشکلات بوده و شاهد نتایج آن هستیم.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: سیاه نمایی از عملکرد مسئولان خدوم، ایجاد شایعه و شبهه بین مردم بخصوص از مشکلات مردم امروز هدف دشمن برای ناامید کردن مردم و در نتیجه حضور کمرنگ مردم در انتخابات است.

وی اتحاد ملی برای جل مشکلات و نشان دادن اقتدار نظام مهم عنوان و بیان کرد: اتحاد ملی امروز لازمه نظام است و با آن می توان بر مشکلات فائق آمد و هم می توان دشمن را نا امید کرد و نمونه آن را در دوران جنگ تحمیلی دیدیم که دشمن با وجود پشتیبانی دهها کشور نتوانست در برابر اتحاد مردم کاری از پیش ببرد.

سردار عباسقلی زاده از مردم به عنوان وفادار ترین مردم در طول تاریخ اسلام بنا به فرموده امام راحل یاد کرد و گفت: مردم در طول 45 سال از انقلاب در برابر همه سختی ها ایستادند و کنار مسئولان و نظام حضور خود را نشان دادند و سپاه نیز در این میان خود را خادم می داند.

رسانه ها خط مقدم ایجاد شور انتخاباتی در مردم

فرمانده سپاه عاشورا مردم داری را از مهم ترین ویژگی های سپاه خواند و افزود: مردم از مسئولان مطالبه گر باشند و سپاه حامی آن هاست، از نمایندگان خود مطالبه کنند ما که به شما اعتماد کرده و رای دادیم چه وظیفه ای دارید و چرا انجام نشده است.

سردار عباسقلی زاده در بخش دیگر سخنان خود به بیداری ملت های دنیا نیز اشاره و اظهارداشت: امروز وجدان های خفته مردم دنیا در نتیجه پیروز انقلاب اسلامی و ایران قوی در منطقه بیدار شده است و حمایت مردم انگلیس امریکا و ... از مردم غزه نتیجه آن است.

وی تاکید کرد: اهالی رسانه برای نشان دادن اقتدار این نظام قوی در منطقه امروز باید متفق القول زمینه ایجاد حضور مردم در پای صندوق های رای را با تبیین هموار کرده و موجب مشارکت کسترده مردم در انتخابات باشند.

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه آذربایجان شرقی به همت بسیج رسانه ظهر امروز با حضور سردار عباسقلی زاده پیرامون موضوع انتخابات برگزار شد.

ارسال نظرات