دکتر قنادزاده " مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور " در حاشیه آئین افتتاحیه رزمایش کشوری جهادگران فاطمي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری: این رزمایش با هدف انسجام بخشی به برادران و خواهران بسیجی است و امید است که بتوانیم ظرفیت های مهندسی بسیجیان را شناسایی کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ دکتر قنادزاده " مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور " در حاشیه آئین افتتاحیه رزمایش کشوری جهادگران فاطمي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: این رزمایش جزو برنامه های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری است که در گذشته میزبان این رزمایش استان فارس بود و در سال جاری سپاه کربلا استان مازندران است.

وی با اشاره به تنوع برنامه های سپاه کربلا گفت: سپاه کربلا 440 برنامه را پیش بینی کرده است که 1100 مهندس بسیجی در این رزمایش حضور دارند.

دکتر قنادزاده گقت: این رزمایش با هدف انسجام بخشی به برادران و خواهران بسیجی است و امید است که بتوانیم ظرفیت های مهندسی بسیجیان را شناسایی کنیم و در آینده ای نزدیک از ظرفیت آنان برای کارهای بزرگتر استفاده کنیم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور تصریح کرد: همزمان با رزمایشی که میزبانی آن با استان مازندران است در استان های دیگر هم این رزمایش در حال اجراست.

وی درخصوص جمع بندی و ارائه گزارش عنوان کرد: ما روزانه گزارش برنامه ها را اخذ و دسته بندی خواهیم کرد و ساعت سه بعدازظهر هر روز این گزارش به قرارگاه ارائه و جمع بندی میشود و نهایتا درطول یک هفته ای ک این رزمایش انجام میشود جمع بندی را به ریاست سازمان ارائه خواهیم داد.

رزمایش های جهادگران به صورت عمومی هم برگزار می شود اما هر سال هر قشرسازمان بسیج، برنامه تخصصی خودشان را دارند و ما از آن اقشار مجزا نیستیم با این تفاوت که رزمایش ما در حوزه عمرانی و مسائل مربوط ب عمرانی است. مثلا میز خدمت برای افراد کم برخوردار داریم که خدمات نقشه، نظارت و... برایشان بصورت رایگان انجام میشود. اقدامات محرومیت زایی هم بیشتر در روستاها انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها