خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

افتخاری بالاتر از سربازی انقلاب اسلامی برای پاسداران نیست

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه افتخاری بالاتر از سربازی انقلاب اسلامی برای پاسداران نیست، گفت: باید در مسیر پاسداری از این انقلاب ثابت قدم بود.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۷۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در مراسم تجليل از پاسداران نمونه کشوری و استانی سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: افتخاری بالاتر از این وجود ندارد که سرباز قافله‌ای باشیم که قافله سالار آن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باشد که برای دفاع از اسلام و شریعت اسلامی از تمام هستی خود گذشت.

وی با بیان اینکه افتخاری بالاتر از سربازی انقلاب اسلامی برای پاسداران نیست، ادامه داد: باید از سربازی برای این انقلاب و نظام اسلامی برخود بالید و در مسیر پاسداری از این انقلاب ثابت قدم بود و در همه صحنه‌های آن با افتخار حضور داشته و جانفشانی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها گوش به فرمان نایب امام زمانشان هستند و در انجام تکالیف الهی لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و با همه وجود تا تحقق تدابیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از این انقلاب و ارزش‌های آن صیانت و دفاع خواهند کرد و هر جا لازم باشد از جان و آبروی خود دریغ نخواهند کرد.

در پایان این مراسم از مادر شهیدان تورج، بهمن و ایرج تیموری و مادر شهیدان علیرضا و عقیل نجاری و مادر شهید علیرضا موانئی تقدیر به عمل آمد و پاسداران نمونه کشوری و استانی سال ۱۴۰۲ نیز تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات